Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Radzanowie informuje, że 15 czerwca 2021 roku Rada Ministrów przyjęła rozporządzenie zmieniające zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Od 1 lipca 2021 r. składanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej, a obsługą zadania, zamiast gminy, zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Nie będzie natomiast możliwości składania wniosków w formie tradycyjnej – papierowej.
Warto zaznaczyć, że dla osób, które do tej pory składały wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie. Wnioski w formie elektronicznej można składać do dnia 30 listopada br.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie ZUS.
W dniu 16 lipca 2021 r. w godzinach 9.00 – 13.00 w budynku Urzędu Gminy w Radzanowie (pokój nr 17, parter urzędu) będzie obecny pracownik ZUS, który będzie zakładał klientom profil PUE oraz pomoże w elektronicznym wypełnianiu wniosku 300 +.
Prosimy w wyznaczonym terminie zabrać ze sobą:
- dowód osobisty,
- adres poczty e-mail,
- nr konta bankowego,
- nr PESEL dzieci.